Het is (geld) waard


24 april 2013

13:45:20

@ Gemak

Aanwezig Ugo

Vandaag begonnen op een Filmset in cafe KOOS. De film ging over een regisseur die de draad in zijn leven was kwijtgeraakt en in de kroeg zijn filosofische gedichten aan de barman aan het voor dragen was.

Voel me vandaag echt niet zo lekker en mijn neus loopt. De try-out van de workshop presentatie vind vandaag plaats. Ik heb moeite om me te concentreren. Ik weet niet zo goed waar ik met mijn hoofd ben. Misschien komt het doordat ik gisteren weer op de academie ben geweest en met de eindexamen studenten van grafisch naar het strand ben geweest. Waar gaat mijn leven toch heen op dit moment.

Het voelt al een aantal dagen of ik met mijn benen in stromend water zit en niet kan kiezen of en hoe ik eruit stap.

Chiara had een ziek konijn en kon niet komen. Ik ben met Ugo lekker even in de zon gaan zitten en allebei onze harten spreekwoordelijk gelucht. Daarna een intensief uurtje gehad om de presentatie door te spreken en het script te maken. Zo op naar volgende week.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Workshop: TsnuK (geen kunst)

Spanning & Spelen